Få den ultimative smartphone-oplevelse med iPhone 11 Pro Max

iPhone 11 Pro Max er udstyret med et avanceret kamerasystem, der giver dig mulighed for at tage fantastiske billeder. De tre bagkameraer, heriblandt et ultra-vidvinkel kamera, et tele-kamera og et vidvinkel kamera, giver dig mulighed for at indfange alle dine oplevelser i høj kvalitet. Med Night Mode, 4K-video op til 60 fps og den forbedrede billedstabilisering får du billeder og videoer af overlegen kvalitet, uanset om du optager i dagslys eller i mørke omgivelser.

Kraftfuld ydeevne til krævende opgaver

iPhone 11 Pro Max er udstyret med Apples kraftfulde A13 Bionic-chip, som giver enestående ydelse til selv de mest krævende opgaver. Uanset om du redigerer videoer, spiller krævende spil eller blot surfer på nettet, vil du opleve en lynhurtig og smidig ydelse. Kombineret med op til 4 GB RAM og op til 512 GB lagerplads, er iPhone 11 Pro Max klar til at håndtere dine daglige udfordringer med lethed. Køb den fantastiske iPhone 11 Pro Max her og oplev den ultimative smartphone-ydelse.

Smukt og holdbart design i premium-kvalitet

iPhone 11 Pro Max er designet med et smukt og holdbart design i premium-kvalitet. Telefonen er fremstillet af robuste materialer, som giver en solid og behagelig følelse i hånden. Det eksklusivt fremstillede rustfri stålstel og den modstandsdygtige glasoverflade giver telefonen et elegant og eksklusivt udtryk. Samtidig er den vandtæt og stødsikker, så du kan bruge den i enhver situation uden at bekymre dig om skader. Det premium-design giver en førsteklasses smartphone-oplevelse, som matcher de høje forventninger du har til en topmodel.

Længere batteritid til hele dagen

iPhone 11 Pro Max har et kraftfuldt batteri, der kan holde dig forbundet hele dagen. Den avancerede batteriteknologi giver op til 4 timers længere batteritid sammenlignet med forgængeren iPhone XS Max. Du kan nyde dine yndlingsapps, streame videoer og surfe på nettet uden at skulle bekymre dig om, at batteriet løber tør. Uanset om du er på farten eller blot har brug for ekstra juice til en lang arbejdsdag, kan iPhone 11 Pro Max følge med.

Trådløs opladning for nem og hurtig genopladning

iPhone 11 Pro Max understøtter trådløs opladning, så du nemt og hurtigt kan genoplade din telefon. Bare placer den på en kompatibel trådløs oplader, og din telefon begynder automatisk at oplade. Den trådløse opladning er både praktisk og effektiv, så du aldrig behøver at bekymre dig om at finde et kabel. Du kan bare lade din telefon oplade, mens du arbejder, ser film eller gør andre ting. Den trådløse opladning giver dig frihed til at bruge din telefon, samtidig med at den lader op.

Vandafvisende og stødsikker til aktiv livsstil

iPhone 11 Pro Max er designet til at holde til en aktiv livsstil. Telefonen er vandafvisende op til 4 meter i op til 30 minutter, så du kan tage den med på eventyr uden at bekymre dig om at den tager skade. Den er også stødsikker, så den kan modstå fald på op til 2 meter uden problemer. Uanset om du er ude at dyrke sport, på ferie eller blot i hverdagen, kan du stole på at iPhone 11 Pro Max holder til det meste.

Stor 6,5-tommer Super Retina XDR-skærm

Den store 6,5-tommer Super Retina XDR-skærm på iPhone 11 Pro Max giver dig en utrolig visuel oplevelse. Skærmen har en fantastisk høj opløsning og et imponerende kontrastforhold, som giver dig levende og detaljerede billeder. Uanset om du ser film, spiller spil eller blot surfer på nettet, så vil du blive imponeret over den skarpe og livagtige gengivelse. Skærmen understøtter også HDR, så du kan nyde dine indhold i HDR-kvalitet med et bredt farverum og dybere sortnuancer.

Face ID til hurtig og sikker adgang

Face ID giver dig hurtig og sikker adgang til din iPhone 11 Pro Max. Teknologien genkender dit ansigt på få sekunder, så du kan låse op og komme direkte til dine apps og indhold. Face ID er designet til at fungere, selv når du skifter frisure eller iføres briller. Desuden er det en endnu mere sikker adgangskontrol end fingeraftryk, da det er næsten umuligt at snyde systemet. Med Face ID får du en nem og pålidelig måde at beskytte din smartphone på.

Kompatibel med 5G-netværk for blitzhurtig internet

iPhone 11 Pro Max er kompatibel med 5G-netværket, så du kan nyde blitzhurtig internetopkobling, uanset hvor du befinder dig. 5G-teknologien giver op til 10 gange hurtigere download- og uploadhastigheder sammenlignet med 4G, hvilket betyder, at du kan streame videoer, downloade filer og surfe på nettet med lynets hast. Uanset om du er på farten eller hjemme, kan du drage fuld fordel af 5G-netværkets fantastiske ydeevne.

Utallige funktioner til produktivitet og underholdning

iPhone 11 Pro Max byder på et utal af funktioner, der gør den til en ideel ledsager for både produktivitet og underholdning. Den kraftfulde A13 Bionic-chip sikrer lynhurtig ydelse, så du kan håndtere selv de mest krævende opgaver med lethed. Den avancerede kameraopløsning på 12MP giver dig mulighed for at indfange dine oplevelser i høj kvalitet, uanset om du fotograferer portrætter, landskaber eller video i 4K. Derudover tilbyder enheden op til 18 timers batteritid, så du kan holde dig produktiv og underholdt hele dagen uden at skulle bekymre dig om at løbe tør for strøm.

Spar tid og få sund mad leveret direkte til døren
Lyt, lær og lev musikken